lunes, 28 de marzo de 2011

Nerea Balseiro Porto.

Na empresa de Andrea: Eu penso que seria mellor compralo.A barra teria que ser mellor un pouco mais curta que si non lle iva ocupar ocupar moito espazo e non lle iva quedar o espazo sufizente para as demais cousas.
Na empresa de Angela:Eu penso que non hai moito sitio para aparcamento, eu penso que non lle vai chegar a xente porque son moitas horas ainda que teña familiares e amigos.O horario penso que non é o adecuado.Non puxo todo na mema lingua, mezclou o castelán co galego.Pero aínda así podería funcionar
Na empresa de Antonio: Eu penso que tamén deberíade abrir pola mañá.
Na empresa de Camilo: Sería mellor se fose comprado, eu penso que o local lle tería que costar máis.
Na empresa de Cristian: Cristian no seu blog repite as cousas, lle estan preguntando unha cousa e esta respondendo outra, que os sabados non habre, e ten moi mal horario.
Na empresa de Jesús: Penso que explicou moitoas cousas da súa empresa, pero penso que podería funiconar.

Na empresa de Jonathan: Necesitaria outra persoa máis.
Na empresa de Julián: penso que está bastante ben.
Na empresa de Lucas: No blog de Lucas tampouco hai nada.
Na empresa de Kevin: No blog de Kevin non hai feito nada
Na empresa de Miguel: Penso que o horario non esta nada ben.
Na empresa de Patricia: Ten mal posta a hora e non se entende moi ben a letra.
Na empresa de Ramón: Penso que é demasiado breve a hora de redactar pero os horarios e o demais non está mal.
Na empresa de Rubén: O de Rubén pareceme que está bastante ben, pero que ao principio xa poderia empezar cun empregado que lle fose axudando.
Na empresa de Sara: O de Sara pareceme que está ben.
Na empresa de Tania: Emprega demasiadas veces ´ter,ter,ter´´´.e foi demasiado breve.
Na empresa de Yan Carlos: Non ten moi ortografía, nunha finca abandonada non me parece o lugar máis apropiado.
Na empresa de Yolanda: Ten algunha falta de ortografía pero o resto está ben.

No hay comentarios:

Publicar un comentario