lunes, 28 de marzo de 2011

Rubén Franco

O blog de Andrea: para a miña opinion o blog de vista esta ben  , pero a foto do titulo e moi grande e ocupa moito espazo.Nos exercicios  algunhas respostas estan algo cortas  ou regularmente contestadas e por ultimo o horario esta mal para a miña opinion ,  empeza tarde e acaba tarde para que estubera mellor seria que fora de 3:00 a 10:00. polo de mais todo ben.
O blog de Angela: para a miña opinion oblog de vista esta regularmente ,as fotos esta mal centradas e tapan algunhas palabras,  polo de demais esta todo ben sobre todo odo hipervinculo.

O blog de Antonio:  para miña opinion esta todo ben menos , a colocacion dalgúns gadgets eo exercicio 6 a paxina de internet.

  O blog de camilo:  pora miña opinion esta todo ben menos  as fotos mal colocadas e as cousas sacadas de internet que non as fixo el.

O blog de cristian:  esta  todo ben  menos  a foto que non  cuencide co seu negocio.

O blog de jesus:  esta todo ben colocado ,so que lle faltan algunhas cousas como as imaxes do seu negocio e a imaxe da situacion do negocio non se pode ver  ben.

O blog de jonathan: para miña opinion esta todo regular porque as letras das respostas son moi pequenas e case non se entende o que pon, o reloxo esta mal  situado,polo de mais esta escasamente ben.

O blog de julian:  esta todo bien menos el tamaño de las letras son escesivamente grandes.

O blog de kevin: non ten nada
O blog de lucas: faltalle todo e ten uns vidios que non teñen sentido co traballo.

O blog de miguel: a foto donde estaria o seu proxecto  esta  nun campo de futbol polo demais ben.

O blog de nerea:  esta todo ben menos o calendario que esta mal colocado.

O blog de patricia: esta todo ben menos as fotos mal colocadas e escribeu en galego e castelan.

O blog de ramon: esta regular porque as fotos  estan mal, por que non se ven ben e porque non se tratan  co falado.
O blog de sara: a foto do edificio e algo pequena eo horario e escaso, o horario para a miña opinion seria  de 10:00 a 3:00  pola maña e 4:30 a 10:00.

O  blog de Tania:O gadgets do calendario esta mal centrado pero o seu contido esta  ben 
O blog de yan carlos: esta todo ben menos os reloxos e as imaxes que non con cordan.
O blog de yolanda: esta todo ben  para a miña opinion.

No hay comentarios:

Publicar un comentario